(ŁOBEZ). Po cichutku, bez żadnych fet, przecinania wstęg i VIP-ów w miniony piątek otwarto most na ul. Segala. Równie cichutko bez powiadomień w prasie, zmieniono organizację ruchu. Równie cichutko krojone są mandaty dla kierowców, którzy nadal jeżdżą „na pamięć”, zgodnie z poprzednią organizacją ruchu. MM
@NO FUTURE. A wyobraź sobie że wiem. Dla twojej wiadomości istnieje coś takiego jak CAW czyli Centralne Archiwum Wojskowe, albo książki pisane na podstawie istniejących danych archiwalnych. Fakt, że wiele meldunków było pisanych oględnie mówiąc w sposób niezbyt odpowiadający faktom, ale to jest temat na inną dyskusję. Poza tym byłem na świecie w czasach, gdy ludzka pamięć nie była aż tak zatarta przez upływ czasu, więc z przekazów ustnych mam również spora wiedzę. Ale tak jak wspomniałem jest to temat na inną dyskusję. Mi osobiście poprzedni klimat mostu również się bardziej podobał.
~NO FUTURE
2011.01.20 13.20.39
Skąd Ty to możesz wiedzieć trollu którędy rwali na zachód. Przecież nie było ciebie na świecie. Poprzednia konstrukcja bardziej mi się podobała. Teraz straciła swoją lekkość wygląda jak bunkier na Wale Pomorskim.
~NO FUTURE
2011.01.19 16.45.19
A światełek jak nie ma, tak nie ma. Tylko po co. Okoliczne warsztaty blacharskie zacierają ręce.
~Tukol
2011.01.12 20.50.00
Kierowca, który nie zna drogi bardziej pojedzie droga główną do określonego celu ;) (chodzi akurat o te skrzyzowanie i kierunek jazdy)
Nawet hitlerowcy mając nóż na gardle nie poważyli się jeździć czołgami przez ten most. Najpowszechniej używany niemiecki czołg ważył 26 ton pomijam Pantery i Tygrysy bo nie o to chodzi. Dopuszczalna masa ciągnika siodłowego (TIR) w Polsce to 40 ton. Onegdaj za minionego reżimu most miał oznaczoną nośność 15 ton. Jak się w Polsce obecnie buduje, albo remontuje nawet nie warto roztrząsać. Oby kiedyś to "odciążenie" i "wzmocnienie" mostu komuś nie stanęło ością w gardle.
~Michał
2011.01.11 13.51.15
A czemu poprzednia organizacja nie mogła zostać na stałe? Przecież tir, jak będzie miał ochotę jechać przez centrum i tak przejdzie, bo znaku wjazdu dużego tonażu i tak niema.